Esse est percipi

Vox clamantis in deserto

Le roi n’est pas mort!

De la început vreau să precizez că zvonurile conform cărora aș fi plecat din această lume au fost nefondate. Bine, vor spune unii, dar nimeni nu a răspândit astfel de zvonuri. Acum de ce vreți să-mi stricați micul meu moment de grandomanie?! Ok, să mergem mai departe… Pur și simplu nu am avut chef să continuu cu proiectul început, „mari filozofi„, iar cum televizorul a devenit un obiect de decor și de presa scrisă nici nu vreau să aud, n-a putut fi vorba nici de alte „reflecții„. În toată această perioadă de absență am fost ocupat în principal cu cititul. Mă rog, alături de alte chestiuni mai…interesante. Ce poate fi mai interesant decât cititul? Păi, ar cam fi niște lucruri…

Intenționez însă să revin cu alte postări plicticoase din zona filosofiei. Mai întâi, să termin cu Hegel și apoi mai vedem. Până atunci, peste exact o săptămână suntem invitați la referendum. Acum trebuie să spun că n-am înțeles niciodată cum poate un om inteligent să fie băsist. Lucrul mi se pare a fi o contradicție în termeni. Dacă ai puțină minte nu poți fi băsist decât dacă ești plătit să faci asta sau ai alte foloase de pe urma acestui lucru. Altfel, înseamnă că ești pur și simplu tâmpit. „Da, dar ceilalți sunt mult mai răi…” Pe bune acum, ăsta e singurul argument?! „A mai condamnat și comunismul…” O, sărmani idioți! Tot nu reușesc să-mi dau seama ce se întâmplă cu țara asta… Să fie vorba oare numai despre prostie sau e vreun blestem la mijloc? Eu renunț la a mai încerca să înțeleg de ce.

În încheiere, dacă nu s-a prins cineva, le roi c’est moi. Le roi de l’équivoque.

6 responses to “Le roi n’est pas mort!

  1. Alex 22/07/2012 la 22:36

    Ce inelegeti prin basist? Nu-mi spuneti ca sunteti cu usl? Nu intelegeti? Ce nu intelegeti? Ce votati la referendum?

    • Zalmoxys 23/07/2012 la 00:32

      Dacă îmi citești blogul de mult timp, ar trebui să știi că disprețuiesc cu ardoare întreaga clasă politică. Probabil voi merge la referendum, doar ca să-l văd pe marinar tăvălindu-se în chinuri.
      PS: Ce înțeleg prin băsist? Bloggeri iraționali sau plătiți, cazuri clinice gen „Sare’n ochi” sau „Theophyle Politeia”.

  2. Alex 22/07/2012 la 22:47

    Mergeti sa votati?

  3. Alex 23/07/2012 la 08:11

    Avet date despre Theophyle? Ati vazut ce scrie despre el si blogurile? Stiti mai multe lucruri? Spune ca este profesor la o univesitate in state. Stiti mai mult? Alte lucruri?

    • Zalmoxys 23/07/2012 la 19:20

      Îmi pare rău, probabil am părut dispus să discut despre băsism și băsiști… Nu sunt. A fi băsist înseamnă ori că ești tâmpit, ori iei bani pentru pupincurism, ori ai trăit pe lună până acum. Sfârșitul discuției.

  4. Alex 23/07/2012 la 19:46

    Lumea nu nu este alb pe negru pe viotet. Nu sunt de acord cu Basescu dar cum vorbiti nu cred ca are vreun sens. Scriati un articol despre Tariq Aziz mai demult si despre niste situatii din Romania alt articol necunoscute de şume la nivel politi la care nu stiati daca vreti sau nu sa faceti ceva informatii cunoscute. Nu l-ati terminat. Cred ca in momentul de fata romanul poate sa-si faca soarta cu bani, cu ce vrea el, numai de unul singur, se poate dar e greu. Aveti informatii concrete? Multi oameni au informatii, toate se aduna se poate sa se bata in cap si totusi sa fie adevarate in egala masura. Teoria jocului la nivel de idei iar la unelc nivele sa fie puse in practica. Domnului de pe Politeia i-am cerut niste pareri dedpre globalresearch.ca. A avut o atitudine negativa la comenturi a fost sec cica sunt dezinformatii? Nu inteleg de ce si cum? Totusi sunt prea multe, diverse si diferite siteuri din multe tsti?. Eu tot nu sunt de acord cu el. Citesc acele siteuri.

Lasă un răspuns

