Esse est percipi

Vox clamantis in deserto

Troubleshooting

Joi seara mi-a crăpat calculatorul. De fapt, hardul. Nu pot spune că nu m-am așteptat la asta; mi-a mai făcut figuri în trecut, cel mai rău fiind anul acesta, prin februarie. Atunci, îl demontasem și era pregătit să-l duc la service a doua zi, dar înainte să plec, am zis să mai încerc o dată. Și a mers. Inexplicabil, dar a mers. Acum a murit, definitiv. Norocul meu este că se găsește încă în garanție. Nu au trecut decât vreo 42 de luni din cele 60. Ghinionul constă în faptul că nu am păstrat ambalajul original – o afurisită de pungă. Cică ar trebui să-l am, așa scrie pe certificatul de garanție. O să văd când o să ajung la service cum stă treaba.
Vineri, 3 iunie, am cautat un hard nou. Surpriză! Nu am găsit niciun magazin de profil în zona în care locuiesc, deși erau vreo patru acum câțiva ani. Iar în magazinele cu electrocasnice/electronice nu aveau decât harduri externe. Iar eu nu vreau unul extern, că am deja prizele pline de ștecherele perifericelor. M-a surprins dispariția magazinelor de IT din zonă. Era unul la fiecare colț de stradă. Acum, nu mai găsești decât bănci, farmacii și săli de pariuri/cazinouri. O mică paranteză aici: ați observat câte farmacii sunt în București? Este incredibil, parcă suntem o țară de bolnavi. Am vaga senzație că cineva ne trage în piept, de vreme ce este așa de profitabilă existența atâtor farmacii. Nu trebuia cumva să fie medicamentele gratis?
Reiau: se pare că toți tâmpiții care aveau de luat computere și-au luat. Nimeni nu mai cumpără acum desktop-uri, este era notebook-urilor, laptopurilor și a tabletelor. Prin urmare, au dispărut magazinele de profil.
Am găsit totuși unul în Unirea Shopping Center. Am instalat noul hard și a mers. Până la instalarea Windows-ului, când s-a închis în timpul setup. Again and again. Am scos toate cablurile, în afară de cele pentru mouse, tastatură și display. În plus, am demontat și TV tuner-ul, pe care oricum nu-l mai folosisem de vreo doi ani. Până acum, a mers. Am introdus doar boxele înapoi. Mâine încerc unitatea optică externă. Wish me luck!
Dacă nu mă mai vedeți prin blogosferă, pentru o perioadă, știți de ce.

2 responses to “Troubleshooting

  1. Theodora 05/06/2011 la 13:47

    Stiu prin ce treci.😦
    Si pe mine mi-a crapat monitorul si la doar o saptamana si placa de baza
    Noroc!

Lasă un răspuns

