Esse est percipi

Vox clamantis in deserto

Cui prodest?

În ianuarie 2009, deschideam primul meu blog pe platforma WordPress, respectiv Vox Clamantis in Deserto. Așa după cum îi spune și numele, blogul era menit să vorbească despre chestiuni neinteresante pentru cei mulți, precum politica globală, probleme sociale și alte asemenea nimicuri. Viziunea mea și, în alte cazuri, a altora (însă, acceptată de mine) asupra lumii complicate în care trăim. Aici, pe acest blog, am început mai întâi prin preluarea articolelor de pe blogul mai vechi, din motive precizate în ultima postare de pe acesta, asupra cărora nu voi mai reveni. Acum însă, după ce am terminat republicarea acestor articole mai vechi, mă aflu în fața unui nou început sau dimpotrivă, a unei încheieri. Timpul meu liber este limitat, iar asta va însemna că nu voi putea menține un ritm foarte bun al postărilor; poate una-doua pe săptămână. Lucru ce mă face să mă întreb, cui prodest? Are rost să mai continuu? Voi atașa un sondaj acestui articol, pe principiul „Vox populi, vox Dei„. Nu spun că voi proceda conform rezultatului sondajului, dar mă voi gândi la asta. Dacă prezența mea în blogosferă este oportună sau nu, este o întrebare la care încă mai aștept un răspuns.
Solicit un vot și următorilor: Theodora Marinescu, Klausen, Ioan Usca, Ilarie și Caius.

8 responses to “Cui prodest?

  1. Vania 21/05/2011 la 21:52

    Păi, dacă votează şi Ilarie şi Caius s-ar numi vot multiplu…

  2. Theodora 21/05/2011 la 23:56

    Asa poate sa voteze si Tania si Dragon si Theo de pe haicasepoate.eu😀
    Da… si votul multimplu se pedepseste😀

  3. klausen1976 22/05/2011 la 17:26

    daca asta e un raspuns valabil : m-ai ajutat mult in ultimii doi ani.🙂 asa ca … hell, yeaah !

  4. Zalmoxys 27/05/2011 la 18:17

    Vă mulțumesc tuturor pentru votul de încredere.🙂

  5. Zamfir POP 31/05/2011 la 20:56

    Un vot tardiv şi de la mine.

Lasă un răspuns

