Esse est percipi

Vox clamantis in deserto

In principio

Încep acest blog cu un sentiment neutru. Nu mă aștept la nimic. Știu că nu voi ajunge pe culmile blogosferei, am înțeles asta demult. Nu poți să atragi oamenii, atunci când nu iei partea cuiva; a unei tabere politice, a lui Dumnezeu sau a oricui altcuiva. Chiar poți să te pretinzi un blog civic, iar în acest timp să-i sufli tătucului în… pânze. Nu sunt o vedetă, nu mă vedeți la televizor. Sunt doar o rotiță dintr-un angrenaj imens. Nici măcar una importantă, pentru că, dacă voi ceda, voi fi înlocuit imediat. Nimeni nu-mi va simți lipsa, decât cei apropiați.
Pentru început, mă voi ocupa cu republicarea unora dintre articolele mai vechi de pe Vox Clamantis in Deserto. Articolele care, în opinia mea, au fost printre cele mai reușite. Unele îmi aparțin 100%, altele sunt realizate prin ceea ce se numește documentare, iar altele sunt simple traduceri. Originea străină a unora dintre acestea este precizată, de regulă, la fiecare articol în parte. Este posibil, totuși, să apară și articole noi, inserate printre republicări, în funcție de timpul liber disponibil.
Doresc să anunț, pe această cale, blogroll-ul de existența acestui blog. Dacă doriți să vă alăturați, bine, dacă nu, æternum vale. Nu mă voi supăra. Die in pain, see if I care.🙂
Așadar: Alianța Dreptei, Ana Usca, Caius, Cosmin Ștefănescu, Cum vă place, Călin Hera, DAurel’ Blog, Denisa, Dum Spiro Spero, George Valah, Theodora, Hai ca se poate!, Ioan Sorin Usca, Vania, Jurnalul unui țesător de drumuri, Nevermore, Link-Ping, Resboiu, Roxana Iordache, Silavaracald, Silence’s Blog, Sillyterra.

6 responses to “In principio

  1. silavaracald 16/01/2011 la 10:07

    Păi, să fie într-un ceas bun! Dacă tu te simți bine pe el, blogul și-a împlinit menirea.
    Voi opera schimbarea în blogroll.

  2. daurel 16/01/2011 la 10:29

    Am modificat link-ul
    Multumesc de bagare in seama.
    Succes !

  3. resboiu 16/01/2011 la 13:30

    Salut, am adaugat in blogroll dar l-am lasat acolo si pe celalt ca imi placea.

Lasă un răspuns

